منوعات

كل شىء نصيب.. من هو زوج شذى السابق بعد الطلاق.. وطرح اغنيتها الجديدة ناجحة

شذى تطرح أغنية جديدة

قد طرحت شذى قبل عدة أيام أغنية جديدة بعنوان “ناجحة”، ولقد حققت الأغنية انتشاراً كبيراً بين جمهورها، ولاقت إشاداتٍ واسعة، حيث تقول كلماتها كما الأتى:

“شافني صغيرة عشان بكبر، والناس بتقول إن أنا ناجحة.. استكتر على قلبي الفرحة.. وابتدى ينكر قيمتي ويجرح بكلام زي السم بيوجع.. شافني ضعيفة وتايهة وخايفة.. ساذجة ومن الصعب تكون حاجة.. نجاحاتي دي كلها كدابة.. كان شاطر جداً في القسوة”.

عقد قران شذى عام 2022

احتفلت الطربة شذى بعقد قرانها في شهر ديسمبر لعام 2022، على رجل أعمال من خارج الوسط الفني يُدعى وليد عبد العال، لذلك وجهت له رسالة بعد ساعات من الحفل حيث شهد الحفل حضور عددٍ من زملائها بالوسط الفني، وعلى رأسهم الفنان هيثم شاكر، والذي كان شاهداً على عقد الزواج بقولها الأتى: “إني أطلب إنك تكون شاهد على عقد جوازي ده أكبر دليل على قيمتك عندي.. وشكراً ليك على كل السنين إللي عدت وإللي جاية.. ربنا يخلينا لبعض يا أخويا وضهري وأطيب وأجدع هيثم في العالم”.

تصريحات شذى

  • “أسفة لو مش قادرة أرد على الكل، ربنا دائما بيكتب لينا الأصلح رب الخير لا يأتي إلا بالخير الحمد لله”.
  • “مبحبش من زمان انشر حاجة عن حياتي الشخصية بس بما إن تليفوني فجأة مبطلش رن ولأن حقيقي إنتوا بالنسبالي عائلتي الكبيرة ومحبتش مأكدش خبر الطلاق اللي حاصل من فتره بشكر أصدقائي الصحفيين المحترمين اللي كلموني يتأكدوا على احترامهم لخصوصيتي وإنهم بيتأكدوا قبل ما ينشروا حاجة خاصة عني”.